نصب پنجره های چوبی چطور انجام میشود ؟

نصب پنجره های چوبی چطور انجام میشود ؟ مراحل نصب پنجره های چوبی چیست ؟ نصب پنجره چوبی نیاز به کمی باز کردن بسته بندی دارد. نصب یک پنجره چوبی به خودی خود کار چندان دشواری نیست، اما به دانش و مجموعه ای خاص از ابزار نیاز دارد. در ادامه این مقاله همراه سیرچ چوب باشید.

 

نصب پنجره های چوبی چطور انجام میشود ؟ مراحل نصب پنجره های چوبی

نصب پنجره کار سختی نیست، فقط مطمئن شوید که متوجه شده اید با چه نوع پنجره ای کار می کنید. این دستورالعمل ها برای یک پنجره بدون فلنج میخکوبی است. بیشتر پنجره‌های بدون فلنج از چوب ساخته شده‌اند و اکثر آنها دارای قالب‌بندی آجری هستند.

هنگام سفارش پنجره، حتماً یک قسمت با عرض صحیح را مشخص کنید. اگر دیوارهای شما دارای ناودانی 2×4 و روکش بیرونی 1/2 اینچی هستند، پایه ها باید 3 5/8 اینچ عرض داشته باشند (1/8 اینچ اضافی اجازه می دهد تا عیوب را ایجاد کنید). برای دیواری با ناودانی 2×6، عرض 5 5/8 اینچ درست است.

پنجره را باز کرده و قبل از نصب آن را بررسی کنید. مطمئن شوید که تمام نوارهای آب و هوا در وضعیت خوبی هستند و مکانیسم ها و ارسی ها به خوبی کار می کنند.

با بخش ساختمان خود تماس بگیرید تا بفهمید کدام روش برای بسته بندی دهانه ترجیح داده می شود. برخی از بخش ها الزامات سختگیرانه ای دارند.

اگر بسیار خوش دست هستید یا این نوع کار را به عنوان یک تجارت انجام می دهید، به هر طریقی سعی کنید خودتان با آن مقابله کنید. اما در غیر این صورت، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید که می تواند به راحتی یک پنجره چوبی را بدون هیچ مشکلی نصب کند.

هنگامی که نوبت به نصب پنجره می رسد، دو نکته جداگانه باید در نظر گرفته شود. اولی جدید ساخت و دومی جایگزینی نام دارد. ساخت و ساز جدید دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: یک پنجره جدید ساخته شده برای یک خانه جدید. این پنجره ها دارای باله های میخکوبی هستند که امکان میخکوب شدن پنجره را در جلوی خانه فراهم می کند.

جایگزین پنجره ای است که برای جایگزینی پنجره قدیمی یا آسیب دیده طراحی شده است. پنجره جایگزین دارای باله های میخکوبی نیست که به آن اجازه می دهد به راحتی در دهانه ای که قبلاً یک پنجره را نگه می داشت شکاف کند.

به هر گزینه ای که نیاز دارید، یک پیمانکار ماهر یا کاردان می تواند پنجره چوبی شما را به راحتی و بدون دردسر نصب کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا