ماندگاری پنجره های چوبی چقدر است ؟

ماندگاری پنجره های چوبی چقدر است ؟ طرح های پنجره های چوبی چوب در حالی که ممکن است در سطح ظاهر نشود، مخصوصاً در مقایسه با مواد سخت‌تر مانند فولاد یا آلومینیوم، ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و اگر به درستی در زمانهای مختلف مرمت شود برای چندین دهه، اگر نه قرن‌ها، دوام می‌آورد.

 

ماندگاری پنجره های چوبی چقدر است ؟

همانطور که در مقاله قبلی گفتیم، پنجره های چوبی علاوه بر اینکه در عایق کاری و تنظیم دمای داخل خانه عالی هستند، برای جلوگیری از هرگونه صداهای نادرست نیز ایده آل هستند. این بدان معناست که پنجره های چوبی صدای ناخواسته بیشتری را از بیرون مسدود می کند و به شما امکان می دهد با آرامش زندگی کنید و به شما کمک می کند راحت تر بخوابید.

در ارتباط با عایق عالی بودن، توانایی مقاومت در برابر بیشتر آب و هوا نیز در دراز مدت صرفه جویی زیادی در هزینه خواهد داشت.

برخلاف مواد فلزی که در معرض باران و سایر آب و هوای مضر زنگ زده و شروع به خراب شدن می‌کنند، چوب به طرز شگفت‌آوری قوی و انعطاف‌پذیر است.

از آنجایی که چوب مستعد زنگ زدگی نیست، ماده ایده‌آلی برای پنجره‌های مناطق ساحلی و همچنین شهرهایی است که میزان بارندگی زیاد دارند یا هر جایی که از رطوبت بالا رنج می‌برد.

با این حال، چوب باید مرمت شود. چوب های تصفیه نشده که به صورت خام نصب شده اند متورم می شوند، تاب می یابند و معمولاً به سرعت شروع به خرد شدن می کنند. اطمینان حاصل کنید که چوب شما با چندین لایه رنگ، پوشش و لاک با کیفیت بالا برای حداکثر طول عمر پردازش شده است.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که گاهی اوقات چوب مورد هدف حشرات قرار می گیرد که می توانند مستقیماً از طریق قاب ها بجوند و یکپارچگی ساختار را به خطر بیندازند. پیشگیری از این مشکل همان راه حلی است که در بالا ذکر شد: اطمینان حاصل کنید که چوب با روکش های با کیفیت بالا مرمت می شود تا اطمینان حاصل شود که برای آب و همچنین حشرات دافع می ماند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا